Snart åker vi till Birsta!

I går tränade jag att köra moppen runt norra och sedan körde jag Stinas moppebil, as roligt! 
Sen träna jag att skjussa så Stina fick åka med mig då, gick kanon bra. I morgon är det 
upp körning på körskolan så jag hoppas det kommer gå bra! :)

På kvällen var vi med jonte amanda och anton dennis och hans kusin, så vi åkte runt på ön och sedan till Birsta och åt. Sen skjussa vi lite folk och sen skulle alla hem så då åkte vi hem och såg en film.
Vaknade runt tjugi i ett i dag så nu ska vi fixa oss och sedan åka till Birsta IGEN. Vi var även där i går på dan också och då köpte jag ett nytt mobilskal och en ögonbrynspenna för min är sämst! 
 
I kväll ska jag nog vara med Stina om hon inte ska vara med adam och sen  träna legolas, köra lite mer moppe och ja det blir som det blir! 
Hörs senare idag, hare!♥
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback