sagoponny är vad du är för mig!

Alla motgångar och framgångar vi igentligen gjort tillsammans är faktiskt allt. 
Jag mena när vi skulle köpa Legolas så stod den nästa ingenting om hur han var i 
dressyren nån få bild som var inom ett hopp pass, men det var en hoppponny med stor
kapaciet i sig, men rätt ryttare kunde han blir en kanon. Han hade aldrig tävlat dressyr 
eller så. Och nu i dag har vi placeringar i L:A och vi ska tävla högre, men vi går i våran
takt som sakt. 
 
jag själv har insett att bara man vill nått så går det. legolas är en svår ponny att förstå sig på och är inte så lätt som han ser ut, jag mena det har ju tagit ett år för oss att känna oss trygga tillsammans, många tro jag bara sitter där och han gör jobbet. är det verkligen så? det ska väll se änkelt ut när man rider, det är väll det man vill nå.
jag är glad över att jag har legolas och han får mig att må bra oavsett bra och dåliga dagar, han är en kanon ponny.
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback