min legolas

Nu har nämligen Legolas vilat i 15 dagar och bara fått ätit en massa gräs och haft ett skönt sommarlov, det behövde han!
Men i dag ska jag ta ut honom i allafall, kommer bli as roligt! kanske vi rider en sväng i skogen eller till vattnet.
Inge krav nu den första veckan bara ut och ha roligt och sen nästa vecka köra på som vanligt!
Tro mig eller inte så trodde jag faktiskt inte Legolas kunde bli tjock runt magen, men nu får jag nog lätta två hål på sadeljorden för nu har han lagt på sig! men det är ju bara gulligt och bra tycker jag.
Jag kan nog hinna med att skriva ett inlägg vad vi hitta på och hur det gick i kväll, puss!
 
Legolas och jag är med i dressyrlaget tillsammans med Celina Emma och kanske Emmy, kommer bli kung!

 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback