gårdagens tränings pass med legolas!

igår gick vi upp till padocken igen och tog oss ett dressyr pass på kanske en halvtimme, och hans kändes stadig framåt och var faktiskt jättefin! vi tränade massor på övergångar och skänkelvikningar som bara går bättre nu och sedan förvänd galopp och galopera på serpentiner i en och samma galopp, ska säga att de skulle knappast gå för ett år sedan, då var han ju helt crazy. men det går faktsikt nu i BÅDA varven. vart as glad!
Sen körde vi på med temopväxlingar och mycket trav volter stora som små, så jag var jättenöjd och avslutade passet när han kändes som bäst. Tänkte vara med på träningstävlingen idag, men vi hoppar den.
Istället skritta vi nog ut en liten stund.
 
I natt sov jag hos Stina och det gör jag i natt också, adam hannes och erik kommer nog dit också, roligt!
Idag har jag sista dan på körlektionerna och sedan är det provet kvar!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback