Dressyr!

Förut i dag tog Legolas och jag oss ett dressyr pass, i dag känndes han av slappnad och stadig. Någolunda pigg i mellan åt men endå sansad. Jag är för överigt väldigt nöjd över honom idag! och vi träna på allt och inget, red delar från olika dressyr pogram och red i ungefär 40 min. 
I morgon 15.10 har jag uppkörning inne i stan så jag tar nog ut legolas på en tur när jag kommer hem.

I kväll kom Stina och hämtade mig några minuter över tolv, sen for vi till stan och åt på donken. 
Sen åkte vi runt i vi och prata lyssna på musik och hade det allmänt roligt, sover hos henne i natt också. Bästavän♥
 
Förut i dag köpte jag en moppehjälm så nu skyddar jag huvudet också! 
Efter det åkte jag Stina & Jonte in till Birsta sen hem. 
Sovgott!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback