11:37

Igår åkte stina och jag till tranviken och sola och åt glass ett litet tag för solen gick bort på dirren. 
Sen åkte jag hem träna lego duscha och sen kom Jonte och hämtade mig då åkte vi till honom 
och gjorde mat och sen smootie, as gott. Sen pratade vi och såg på film sen kom Stinis och då 
såg vi på film och senare åkte vi 3 till Birsta och åkte runt, donken. 
Sen när vi kom till ön åkte vi till Amanda och Jonte åkte hem för han skulle upp sex. 
Men Stina och jag gick in till Amanda och va där ganska länge fikade och pratade om allt och inget. 
Sen åkte Stina och jag hem till henne och städa sen till mig och sov. 
I kväll ska jag nog vara med Stinis och Jonte igen, men fåse. Stina och jag ska i allafall åka
till Birsta och handla lite saker, men hörs och jag vet att uppdateringen suger nu på sommarn
men finns så mycket mer att göra en att bara sitta vid datan som sakt.
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback