Tjugoandra januari tvåtusentolv!

Hejsan!, helgen har jag bara varit med mina fina vännor och Legolas har fått vila över helgen!

I går kväll gick jag och jonas & linus och stina på bio på The girl with the dragon tattoo
Den var helt okej film!


Idag ska jag & Ottilia med våra ponnysar rida till Alnöridklubb & träna där,  vi tänkte ta fram nått hinder och hoppa lite, är så sugen på det!



För några dagar sedan red jag m. Lennia & jag red i väg 16.40 och kom in till stallet 9.10 5 timmar liksom, men vi hade galet roligt! Vi red i skogen, red dressyr på alnöridklubb och hoppa ett litet 50 hinder knappt det, och sen gick vi till en äng/lägda och galoppera full fart upp och det var det härligaste jag gjort på länge, och så red vi på små vägar och tiden glömmdes som bort, thihi!

Men jag skriver hur det gick i kväll, puss och kram och sköt om er folket!



bild från i sommars på mig & legolas från en träningstävling på alnöridklubb!♥

moa.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback