Skritt tur

Vaknade vid 12, gick ner och åt frukost och klädde på mig ridkläder, sen kollade jag lite på tv och väntade på att Freja skulle komma. Vi tog in hästarna, och gjorde iårdning dom och red sen iväg. Det var väldigt regnigt idag, och blåste ganska mycket så det vart ganska kallt :/ Men det gick bra endå.

Vi red inte så länge, bara ner mot deckavägen, och gick ut på ängen där så vi slapp möta några bilar.
Där travade vi lite, Millan som har vilat ett tag var väldigt pigg, och var jätte glad när hon fick trava :3
Jazzi var väl mindre bra idag, hon stegrade ganska många gånger. Men inte lika högt nu som förut, utan nu är det bara små stegringar som är lättare att få bort! Så det börjar bli bättre :)

Sen red vi tillbaka och ställde in hästarna. Jazzi hade inte ätit upp morgon maten (?) det brukar hon ju alltid göra.
Sen efter nån timme skulle jag ta ut dom, då hade hon fortfarande inte ätit upp de, men hö´t hade hon ätit upp iallafall.


_______________________________________________________________________________

Sen idag har jag fått ett "nytt rum" också!
Min brorsas gamla, väldigt litet.. Får inte plats med garderoben, så måste ha den i ett annat rum xd
Har dammsugit hela rummet ganska många gånger, och damtorkat allt som går att dammtorka!
Till och med väggarna.. dom kändes dammiga.. haha :D
Kan lägga upp nån bild snart och visa hur det ser ut :)


Snart kommer också en liten bildbomb sen hoppkursen!

// Emilia


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback