Mot alnö sen

Åker till alnö sen, där Moa befinner sig!
Ska sova där tills imorgon, sen runt 11-12 någon gång ska jag hoppträna för gittan :)
Gruppen är jag, Tilda, Tova, Siri, Maja och Paulina :) 6 stycken, ganska lagomt.
Ska hoppa med Jazzi, för Millan är inte igång med hoppningen än.



Igår red jag runt med Jazzi i sommarhagarna. Gick bra, hon var väldigt pigg och glad haha :)
Sen gick jag in i paddocken och galopperade lite, hon fick ta något litet skutt på enn 50 hinder, för hon vart så himla taggad för att hoppa direkt hon såg hindret hehe x) Det gick bra, hon stack inte iväg lika mycket som hon kan göra ibland. Hoppas att hon är lite normal imorgon när det är andra hästar med, hon har börjat kicka ganska mycket om hon inte får hoppa precis när hon vill.. och man vill ju inte att någon annan ska få en spark bara för att min häst är lite överpeppad.. :s

Nä nu ska jag städa lite i hallen. (Duktig flicka!) och sen ta på mig några andra kläder, dra till birsta och lämna tillbaka ett täcke från hööks som var för stort, och sen åka till Moa :3



^
|
|

Mina fina!

// Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback