Millan idag

Har ridit Millan idag, som var jätte pigg! :)
Först imorse när jag tog ut dom så snöade, sen när jag tog in henne hade snön smält på täcket, och så var det minusgrader så det var helt isigt och stelt :s
Red först i paddocken, skritt och lite trav. Skrittade i en kvart först, sen travade jag tvp varv, bytte varv och travade två varv, och gjorde lite så.
Sen red jag ut i hagarna i en halvtimme. Red i ca 45 minuter, från 14.13 till 15.02 om man ska vara exakt.. xD
Travade lite på betet också, gick bra :) hon ville gärna försöka sticka iväg, för hon har ju vilat ett tag och har just börjat trava igen. Sen skrittade jag mest bara runt i snön, har kommit nån decimeter snö :D

När jag ridit klart så mockade jag allt och sopade, sen släppte jag ut Millan och gick in.
Ska väl snart äta tror jag, är hungrig :3



Bild från Mulle meetinget på färsta :)
 


// Emilia

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback