Lowris

Henne står det ganska still med just nu, jag lägger ner mycket mer tid på Legolas
eftersom han ska hållas igång och nu tränar för fullt med kondition & styrka
Så hon får läggas åt sidan ett litet tag, men jag går alltid in i hagen och ger henne
en morot elr liknande innan jag ska träna Legolas elr pyssla om honom, så står jag och
kliar henne under manen vilket hon tycker är mysigt.
Ingen grimma har vi fått på enu med över nosen tränar vi så länge, vi tar det lungt med henne
så börjar vi träna mer till sommarn då det är varmt och då hon säkert är lite lungnare, nu på
dagarna så galoppera hon i hagen och busa på, och bitchigare har hon allt mer blivit mot Lillen
Igår när jag skulle busa med dom i hagen och visa upp henne för Sussi vilket steg hon har så
sprang hon och lillen och busa och hon la in en spark mot han då & då.. busan!
inyte mycket mer och säga, om ni undra nått - bara fråga på!
30-jan-2012
/ måys

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback