Hellu!

Igår red jag nere i våran paddock ungefär 20-30 minuter, red också med Ottilia & Semlan!
Legolas känndes superfin, huga vad han är mjuk nu för tiden!
Men det var huuuur kallt som helst, hade knappt nån känsel i fötterna efter tio minuter! men det gick ju endå..
Amen iallafall så trava vi mycket på ått volt och lite tempoväxlingar, lite öppner och skänkelvikningar, och lite galopp på slutet, tog det väldigt försiktigt eftersom det var (lite) halt längst ner i paddocken!
Nu snart ska jag ta på mig mycket kläder och gå ut till min lilla mupp ponny som just nu står och äter tror jag?
Men då kan ju jag alltid klappa och pussa på Lowri under tiden!
Idag ska vi träna ute tror jag, rida på storvägarna långa sträckor i trav och jogga ner honom i ganska låg form, sen kanske nån galopp i paddocken men annars blir det bara trav & skritt idag!
Men skriver i kväll hur det gick , kram på er hörs hej!


legolas, min fina ponny♥



/ moa

11-jan-2012


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback