Hej enu en gång!

Hejsan hoppsan ni som läser



Det börjar gå bättre nu med Lowri, igår när jag skulle gå in i boxen så vände hon rumpan åt mig men då stod jag kvar och sen efter ett tag så vände hon sig och så kom hon fram också fick hon lite godis!
Jag tror jag gjort fel förut när hon ha vänt rumpan till i boxen, då ha jag gått ut istället för att stå still, men det är ju inte konstigt om man blir rädd om en häst vänder baken till en, men det gick ju mycket bättre när jag stod kvar ju!
( Men om ja fortsätter att gå ut hela tiden när hon gör det , så kommer hon ju kunna försvara sig igenom att vända baken till hjämt sen när hon blir stor).
Sen borsta jag hennes mann och rumpa och lite på bogen och sen stod jag och klia henne på halsen en stund, det tycker hon är så mysigt!
Nu står hon och äter pricis men jag ska snart gå ut för jag ska ut och träna Legolasse!
vi hörs, kram på er

/ moa
Och lowris pappa är så sagolikt fin..
typ en som dröm häst!



11-jan-2012

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback