En timmes dressyr träning i paddocken!

Idag efter skolan tog jag bussen hem och tog mkig lite fika
och satt mig framför tv och slåg över till top modell!
Efter det så tog jag på mig mycket kläder eftersom
det är as kallt ute idag, och sen gick jag ut till prinsen
och fixa honom, kasta på honom 2 läntäcken också
ett flis täcke och det andra som vind skydd och flis i
så han inte skulle frysa min lilla sötis!
Vi tränade mycket skänkelvikningar i trav & skritt
och sen mycket volter och tempoväxlingar, jag
är riktigt nöjd i dag också, han börjar verkligen gå till
sig nu legolasse. Så vi red ungefär 50-60 minuter
och sen kom och ottilia så då stanna jag kvar och kolla
på henne tills hon var klar..
Sen gick vi hem och tog in dom, och så klippte jag pannluggen lite
idag, rakt så nu har mannen en hel rak pannis!
ha det gott folket, kram hej!
/ måys
24/1-2012

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback