Dagens tränings pass :

Idag började skolan som vanligt 8.10 , vi började med en biologi lektion och sedan rullade dan på som alla andra, sista lektionen var idrott och jag har galet ont i bena nu eftersom vi hade SUPERSTAR och det är väldigt jobbigt!
Efter skolan gick jag & Lennia hem till Lennia och var där, åt lite fika satt och prata och lite annat, sen kom Jonas dit och sen efter nån timme skjussa han upp oss till Lennias stall där hon hyr in sin häst och där hämtade mamma mig.
När jag kom hem så gick jag in åt lite middag & sen gick jag ut till Legolas och drog ut på en tur i snön, elr vi gick till paddocken och tränade ett hårt dressyr pass på 42 minuter, thihi (a)
Underlaget var underbart idag, super bra och idag tränade vi mycket skänkelvikningar, öppner, lite fram & bakdels vändningar , lite ökningar och tempoväxlingar, mycket skritt och trav och jag tyckte han skötte sig väldigt fint idag, han bärde upp sig riktigt fint och sen blev han jätte trött på slutet, sen skritta vi av en lång stund och sen gick vi hem!
Sen nu har jag kollat läxan lte eftersomn det är läxförhör imorgon första lektionen tror jag, amen vi får höras folket, puss hej!
/ MOA

Kommentarer
Melina

åhå snygg legoo!



Blogg: http://goldenhorses.blogg.se/
2012-01-20 @ 20:00:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback