5 timmars träning igen!

Ottilia och jag kom iväg hem i från ungefär kvart över ett, då red vi på storavägen till Alnöridklubb, men innan det red vi igenom skogen tog oss en galopp på en äng, hur myyyysigt som helst!
Sen tränade vi ett dressyr pass & på slutet hopade vi lite på volt på bara 50 cm igen, men Legolas ladda på som om det vore dubbelt så högt, lilhjärtat mitt.
Iallafall så känndes han superduper fiiiin idag, mjuk och stadig lydig och pigg, så jag är jätte nöjd med dagens träning! Och gud vad svettig Legolas vart, hel svettig men iallafall när vi kom till stallet så borsta jag honom jätte länge och masserade lite & stretsa honom och så och han verkligen njöt när jag borsta honom på huvudet! Vi kom till stallet typ kvart i 5 så ja, tiden gick himmla fort, men roligt hade vi!
22/1-2012
moa.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback