Uteritt med Emelie!

Idag red jag ut med Emelie och hennes häst, det var jätte mysigt och vi red i skogen och på små vägar, och lite över allt, vi skritta mest och trav för den jätte långa backen Ottilia och jag trava upp för när hon och jag red där!
Vi hade sjukt kul och skratta för det mesta och prata och hade skoj, MEN det var nå jävulst kallt och jag frös så otroligt om mina ben & rumpan, och Emelie stakarn som inte hade hanskar, hur tusan klarar man sej utan såna på vintern.. buuurrr.
Fast vi dog ju inte, sen red vi hem efter nån timme och så följde jag henne till hennes stall och sen hoppa jag av och gick hem med Legolas, när jag kom till stallet borsta jag av honom och massera ryggen lite och stetsa honom, och sen satt jag på ett jätte tjock stall täcke + ett tjock vinter täcke , gulltotte får icke frysa!
I morgon tror jag , jag och Legolas ska rida ett dressyr pass i paddocken, känner för lite dressyr i mrn efter skolan!
Hoppas eran dag har varit bra, det har min och jag fick veta mitt resultat på B-språks provet och jag fick D, var jätte onöjd men det duger i allafall!

Puss och hej,♥

/ måys
7/2-2012

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback