Tidfördrift.

1. Fullständigt namn? - moa alma madeline lindström

2. Exakt ålder? - 15 år 26/4

3. Vart bor du? - sundsvall

4. Bor tillsammans med? - mamma, pappa och bror

5. Husdjur? -  hunden Sven katterna Alice och Prince och hästarna Legolas Lowri och Lillen

6. Färg på dit hus? - Rött

7. När är du född? - 1997

8. Klass? - 8:3

9. Vilket år tar du studenten? - ingenaning!

10. Något jobb? - nej

11. När gick du upp i morse? - 8

12. När ska du sova ikväll? - snart efter jag svarat klart på dom här frågorna

13. Duschat idag? - nej

14. Kramat någon idag? - ja

15. Pussat någon idag? - ja

16. Vad har du ätit idag? - frukost lunch fika middag fika

17. Dagens klädsel? - ljusa jeans och en grå tjockis tröja

18. Dagens smink? - mascara,puder och ögonbrynspenna?

19. Dagens sötnos? - emelie och amanda

20. Dagens roligaste? - emelie

21. Har du många vänner? - räcker länge med dom jag har♥

22. Hur många har du kysst? - 2 elr 3

23. Hur många har varit otrogna med dig? - ingen hoppas ja

24. Vem pratade du med i telefon senast? - pappa

25. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? - Jag ska kolla på lite plast i mrn :D

FAVORIT:

26. Film? - I don't know

27. Låt? - beror på

28. Mat? - finns ingen favvo♥

29. Dryck? - cola

30. Färg? - olika till olika kläder o.s.v

31. Stad? - vet inte

32. Land? - vet inte

33. Ämne i skolan? - b-språk

 

SENASTE:

34. Personen du tänkte på? - stina karlsson

35. Gången du spydde? - inte i dag iallafall

36. Gången du grät? - nå veckor sen

37. Pizzan du åt? - var nog några veckor sen det också

38. Gången du var i Göteborg? - nå år sedan

39. Gången du var i Stockholm? - sommras

40. Gången du var full? - nä sånt skit håller jag inte på med! :)

41. Gången du var hög? - -

42. Personen som såg dig gråta? - jonas

ANTINGEN ELLER:

43. Svart eller vitt? - vitt

44. Hund eller katt? - hund

45. Ut och festa eller hemma och mysa? - olika

46. Tv-spel eller datorspel? - tv spel

47. Hångla eller ha sex? - hångla

48. Lunarstorm, helgon eller Playahead? - haha inget av dom

49. Ragga eller bli uppraggad? - bli uppraggad

50. Big Brother eller Paradise Hotel? - vet inte

51. Har du svart hår eller blont? - brunettis här

52. Har du blåa ögon eller bruna? - inget av det

53. Choklad eller lakrits? - choklad

54. Göteborg eller Stockholm? - stockholm

55. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt

56. Coca cola eller fanta? - cola

57. Pizza eller kebab? - pizza

58. Randigt eller prickigt? - randigt

59. Älska eller älskas? - båda
60. Leva eller dö? - leva!

 

ANTAL:

61. Personer du älskar? - familjen och mina vänner och mina fina ponnys

62. Personer du hatar? - skriver jag inte här

63. Personer du hånglat med inom en 24-timmars-period? - 1 ?

64. Glassar du ätit på en dag? - 5 tror jag

65. Gånger du ätit kött? - men herregud..

66. Gånger du haft minnesluckor? - va

67. Gånger du varit hög? - ha ju svarat redan?

68. Gånger ditt hjärta brustit? - de vet jag inte

VEM

69. Ska du träffa imorgon? - vännorna på skolan

70. Sjöng du senast för? - mig själv

71. Hade du senast en msn konversation med? - aldrig inne där

72. Vill du kasta en sten i huvudet på? - sommars tro ja

73. Förtjänar att dö? - ingen

VAD:

74. Gör dig glad? - mina vänner

75. Gör dig ledsen? - folk som ljuger och sånt.

76. Vad vill du helst göra nu? sova

77. Vill du ha nu? - helg

78. Önskar du dig i julklapp? - julen var nyss

79. Längtar du till? - sommarn helt solklart!

80. Ångrar du i ditt liv? - Nej!


Kommentarer
Tekla

HIHIHIHIHIHI min katt heter också Alice =)



Blogg: http://chocolelle.blogg.se/
2012-02-08 @ 17:51:48
Tekla

HIHIHIHIHIHI min katt heter också Alice =)



Blogg: http://chocolelle.blogg.se/
2012-02-08 @ 17:52:13
Ida

Det var kul att läsa :)



Blogg: http://ipeterson.blogg.se/
2012-02-08 @ 22:13:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback