i världen är du bara någon men för någon är du hela världen

Gud vilket mys väder det vart idag och det är det fortfarande, men jag gick hem från stina vid tolv och fixa och städa utan lite i stallet och sen gick jag in och åt lite mat och utvänade Melina som skulle komma runt två tror ja, men nu är klockan halv fyra och hon har inte dykt upp ennu, och jag fick ett smsa av henne att hennes ponny höll på att tappa en sko så dom leta efter skjuss elr skulle hon kommer om nå dar istället, åh vad tråkigt!
men så äre ibland, i kväll jobbar mamma så det blir att sova hos pappa, och nu ligger jag i soffan framför tv och har ingenting att göra, skulle behöva ta mig en riktig titt på engelska eftersom det är prov på torsdag, men jag känner redan nu att det är omöjligt att få godkänt, kommer aldrig gå.
hörs hej


google bild


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback