Dagens träning ;

Kom nyss hem ifrån en helt okej träning med min lilla pojke, vi tog oss ett dressyr pass på en 20-30 minuter och jag avslutade när det kändes som bäst, vi red mest på volt och tog en travökning och den satt som perfekt idag, och galoppen var lite vinglig i mellan åt, men vissa stunder känndes det jättebra, sen på hem vägen träna vi lite från backen och det gick kanoners, och sen på hemvägen så mötte vi kanske 7 skotrar & den sista som åkte förbi måste haft nått fel i huve elr hade han ingen respekt för hästar i huvetaget, han åkte mins 90 km/th mot oss och typ tvärnita -vid- oss och sen gasa han fullt 2 m efter legolas , vilken jävla dåre!
Men som tuuur är har ju jag en 100 % trafiksäker ponny som stod helt stilla, världens bästa bubbe.
Jag ska ringa Melina ikväll och fråga när hon kommer i morgon, kommer bli så underbart att ha henne i stallet nu igen, och den här gången ska vi banne mig träna ihop ofta också! :)
Nu ikvl så drar jag hem till Stina och tillbringar kvällen där, jag hoppas ni får en trevlans kväll!

puss & kram, sköt om er

från måysis.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback