15 februari!

Hellu, nu har Emelie & jag sovit hos varann alla dagar sedan förra tisdagen..
Men i dag är det första natten jag sover "hemma" själv, haha!
Men vi har haft underbara dagar, minnen för livet♥
Därför uppd. har vart dålig!


I lördags vilade Legolas
I söndags red emelie & jag ut på hästarna i över tre timmar, vi red i skogar/klättra massor,red på äng,red dressyr och hoppa lite,och red i solen (mys!
I måndags red jag ut med emelie och frida ut i skogen i en timme , vi skritta mest och trava lite på små vägarna
I tisdags vila legolas

Idag så kom jag hem så sent & min bror skulle på träning så jag hann bara gå ut och gå i grimmskaft med honom i en halvtimme, myspys med pojken!

Imorgon ska jag rida med emelie och vi ska rida dressyr i paddocken!
På fredag ska jag och emelie och frida rida ut i skogen igen


kram , mois!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback