VINTERNS FÖRSTA AVRAMLING

Skulle rida ut på Cash i går kväll i mörket men hann knappt komma från gården innan jag låg på backen, klantig nog. Vi missförståd varann och det blev lite knasigt, jag gjorde illa handen och benet jag gick med han i några minuter sen hoppade jag upp igen och red en bit sen hoppade jag av. Ont gjorde det men vet inte hur jag lyckades!? Han fick en skritt tur i stället, tänkte träna lite intervall träning på vägarna men det sket sig ju.
 
Jag och mamma pysslade om han på gången i stället och jag tar och rider när det är ljust nästa gång, man såg knappt nått för pannlampan är nästan slut på batteri. För övrigt går det jätte bra med Cash, han sköter sig otroligt bra, snäll mot alla och allt, otroligt snäll häst. Han blev kör härom dagen igen och det hade gått supersuper bra!!
 
tyvärr ingen bild på den här datan.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback