Today

skolan 8.10 idrottsprov på andra lektionen som förövrigt gick sådär, vet inte hur det gick!
lucia sista lektionen så vi sjöng igenom låtarna och slutatde 15.15
 
rebecca och jag gick ner till mig och pratade sen åkte hon hem, jag har precis ätit och lyssnar på musik just nu.
ikväll ska jag nog vara med stina öman, vi ska plugga musik, prov på det i morgon, åhh orkar inte.
vi åker nog runt lite och kanske kollar in på gården också, eller nått sånt.
 
legolas har vilat nu ett tag inte haft tid, skolan är så MYCKET just nu.
betygen sätts nästa fredag, har stor panik. ett ämne jag vet jag inte klarade i år är engelska, tråkigt men samtidigt vad ska man göra när man inte kan?
 
hoppas allt är bra med er, kramar på er i allafall! ♥
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback