Snart jul!

Hej, var ett tag sen nu.
 
Vi hade frilufsdag i går och efter det var jag med sanna, på kvällen åkte jag och min pojkvän och hans familj ut till njurunda för att äta julbord, otroligt mysigt var de! Sov också med jonte i natt, bästa.♥
I dag var det "vanlig" skoldag, fast det var BARA rita,film,slappa.
Efter skolan åkte hängde jag med Stina öman till Birsta, hon handla julklappar och jag hängde på!
 
I morgon är det juldans med hela skolan i idrottssalen, vilket är det roligaste på året, och tyvärr sista nu, fy.
Sen kommer vi gå runt och julpyssla, sen får vi våra betyg klockan 12, sen får man gå hem, och jag vet redan hur mina betyg ser ut, inte nöjd i år, HATAR nya betygsaken, totalt värdelöst.
 
Ska efter skolan gå på Birsta eller Stan med lillebror och sen käka hos mormor och morfar, och på kvällen ska jag vara med jonte och sova med honom. kram!
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback