mitt år 2012

1. Gjorde du något som du aldrig gjort förut? - Oja
2. Höll du några av dina nyårslöften? - kommer inte ihåg vad jag hade för nyårslöften
3. Blev någon av dina vänner föräldrar i år? - nej
4. Dog någon som stod dig nära? - nej och det är jag glad för!
5. Vilka länder besökte du? - bullgarien, åh vad jag vill tillbaka!
 
                                          
6. Vilket minne kommer du minnas från 2012? - sommarlovet, bullgarien köpte moppe&klara kortet, gatufesten, när jag träffade jonte, alla placeringar med legolas, bad och sol , sena kvällar, var med stina karlsson mer en halva sommarlovet, var nog bästa sommarlovet nånsin, cash kom ,finns massa minnen jag aldrig kommer glömma..
8. Vilken var din största framgång 2012? -  blivit en starkare människa!
9. Har du varit sjuk eller skadat dig under 2012? - vurpa med moppen, men inge allvarligt
10. Bästa köpet? - vet inte riktigt?
11. Vad spenderade du mest pengar på? - ingenaning!
12. Gjorde någonting dig riktigt glad? - ja mycket!1
13. Vilka sånger kommer du alltid minnas som sommaren 2012? - starships måste ju vara
14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med förr? - gladare!
15. Vad önskar du att du hade gjort mer? - tagit vara på mer
16. Vad önskar du att du hade gjort mindre? - legat hemma och tyckt synd om mig själv
17. Hur tillbringar du julen? - först pappas sida sen mammas
18. Blev du kär i år? - ja det blev jag och är fortfarande!
19.Favoritprogram? - faktiskt inte nån speciell
20. Bästa boken du läst? - nån som jag läste på skolan
21. Jobbigaste 2012? - att hinna med sig med allt!
22. Något du önskade dig men inte fick? - nja!
23. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? - var med familjen
24. Vad finns det som skulle kunnat göra 2012 lite bättre? - mera sol i sverige, det regna hur mkt som helst
25. Hur skulle du beskriva din stil 2012? - hm, vet inte!
26. Vad fick dig att må bra? - familjen och vännerna och jonte, samt djuren♥
29. De bästa människorna du har träffat? - att jag och jonte träffa varann, alla nya kompis osv
30. Ångrar du nånting? nej inte vad jag kan komma på faktiskt!
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback