LUCIA

Igår natt åkte jonte och jag in till bion vid 11 så halv tolv var vi där ungefär, sen mötte vi upp stina och anton där också. Det var 3 filmer som gick och massa tävlingar hade dom och pauser osv. och det slutade runt 7-7.30 men det skulle jag a hinna för då skulle jag vara på skolan och göra mig klar till lucian började där eftersom jag var med i går, sista året på högstadie så varför inte?.
 
Pappa hämtade mig utanför bion i allafall halv sju i morse, och jag gick till skolan 20 över 7.
Sen hade vi vårat lucia tåg för hela högstadiet och det var jättemysigt, visst vi tappa bort oss, sjungde fel nå gånger men det hör ju till.
 
Slutade för övrigt tidigare idag, och haft en ganska sön dag. I morgon har jag kemi prov och fysik läxa och franska läxa, känns inte alls ok. men vafan, gör mitt bästa av sitvationen!
Efter skolan gick jag och amanda ner på fiket och fikade för hennes buss gick senare sen gick jag till pappa och åt mat, och tog mig ett kokhet bad med bubblor, fattades. NU pluggar jag kemi med Fredrik på facebook. haha!
 
HARE!♥

Kommentarer
Wilma & Emma

Hej! Just nu har vi Julens blogg, där man kan vinna en länkning och gästbloggning inför flera 100 läsare/dag, men man vinner också ett hemligt pris ;) Skulle vara superkul om du var med! :) Kram http://ziro.blogg.se/2012/december/vi-presenterar-julens-blogg.html



Blogg: http://Ziro.blogg.se
2012-12-13 @ 20:58:01




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback