JULAFTON I MORGON!

I morgon är det julafton, gud vad tiden blåser i väg!
Kom till pappa nu för ett tag sedan, och just nu ser
jag på jönssonligan & guldfebern och väntrar på julmat pappa står att laga, mums!
Sen ska jag slå in paket och det blir nog en film kväll i kväll men pappa och bror,mys.
 
Min julafton kommer se ut så här, åker till farmor och farfar först på morgonen och äter gott där och öpnnar lite paket och myser på, sen vidare till mormor och morfar där mamma kommer och kusinerna och fler.
På kvällen åker vi hem och sover hemma hos mamma,♥♥
I fredagas hade vi juldanser på morgonen hela skolan och det är som vanligt jätte mysigt, sen fick vi lussekatter pepparkakor och varm choklad på rasten och sen vid tolv fick vi våra betyg, och jag hade inte godkänt i engelska men det vsste jag ju men resten är jag jätte nöjd men, vill/ska höja 3 betyg till sommarn har jag bestämmt.
 
 
Hoppas ni får en kanon jul, kram
just nu sitter jag och myser i pojkvännens mys tröja

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback