Hemma hos Rebecca

I förrgår sov jag hos min pojkvän och i går kväll sov jag hos beccis vi var ute och hoppa i snön i bikini, bubbelbadade med ljus och grönsaker  dipp osv och vi bastade också, pratade om en massa saker och det var sjukt mysig kväll!
I dag har beccis och jag varit på birsta och shoppat,  fick bland annat med mig hem en grå tröja från bikbok, en jacka från monky, underkläder från gina och ett nytt mobilskal vitt med glitter! 
I onsdags var jag på birsta med Rebecca också, då fick jag med mig hem två tröjor, nytt smink och nya jenas osv. 
 
Ikväll ska jag och rebecca vara med min kille, blir väll antagligen gården och sitta & mysa där, och säkert birsta senare. Sen sover jag hos jonte också, i morgon kommer släkten och då ska jag rida legolas. 
Min pojk åker utomlands nästa vecka i nästan en månad, jag kommer sakna sönder honom.. 
 
På nyår ska jag vara med Jonte och Rebecca och hennes kille André, bli toppen de! 
Ha det bra, vi hörs♥
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback