Bästa helgen på länge!

I fredags slutade vi skolan 11.00 väldigt skönt. Vill att alla dom andra ska ha prao en vecka till, det var så skönt med liten klass och vi hade det jätte roligt och mysigt. och vi slutade två i stället för halv fyra!

På kvällen skjutsade mamma mig till Rebecca och vi fixade oss tillsammans, pratade och lyssnade på musik. Ännu senare kom min älskling och hämtade oss, vi åkte till gården sen vidare till Birsta sen tillbringade vi kvällen där.

Det var super mysigt, sitta i Volvo värme är inte helt fel, sen kom massa kompisar dit så vi stod och pratade med dom i mellan åt också, åkte runt och skrattade.

Sen skjutsade Jonte hem oss så då satte jag och Rebecca oss och såg på reprisen från Xfactor och fika kvällsfika. Igår vaknade vi halv två typ så vi satt och såg på tv på morgonen sen hämtar mamma mig fyra.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback