Sommaren 2012

Bullgarien med Stina Mamma Leon Mia och David, världens bästa resa hade så sjukt mysigt och roligt!
Alla tävlingar med Legolas och alla otroliga resultat och placeringar!
Alla sena kvällar och bil åkande och alla gånger jag ätit på donken, stina och jag har hel tappat räkningen!
Badat och solat ytterst lite beroende på att vädret har sugit, stortsätt bara regnat hela sommarn... men har varit på bad stranden några gånger i allafall! 
Träffade jonte som är min underbara pojkvän även fast han är jätte allergisk mot hästar, hehe. tyvärr! 
Sovit super länge på dagarna vilket är så himla skönt, och ätit massa glass träffat massa vänner och shoppat sovit hos Emilia med legolas och hon hos mig och en massa mer!
 
I helhet tycker jag sommarn 2012 varit väldigt mysig sommar, men sommarlovet gick bort som en vind. 
Kändes som vi fick lov för två veckor sedan, men tiden går fort när man har roligt!
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback