Skola 2 dagar

Vi slutar halv fyra på dagarna nu och har en massa lektioner, blä.
Dom nya lärarna suger och vårt schema är sämst!
Nu idag efter vi slutade skjussa vi tobbe och ville hem
till ville sen åkte stina och jag till birsta mötte upp jonte och
sen gick runt och prata lite, skulle köpa ny jacka men båda
jag kollat på internet på hade inte kommit ut och var slut..
Sen åkte stina hem och jonte och jag köpte lyxshake på max,
satt i bilen och prata och åt mys.♥♥
 
Sen skjussa han hem mig och då la jag mig i ett långt varmt bad,
sen gjorde jag middag och sedan bakade en kladdkaka.
Sen drog jag ut med moppen och träffa lite kompsiar i wii.
Kom hem för ett tag sen och har nyss ätit kladdkaka och
ser på hollywood fruar, hehe.
 
HAR JU KLARAT AM-KORTET NU OCKSÅ, SÅ NU KÖR JA!
//puss
 
 
lillebror och jag♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback