med beccis!

igår kväll gick jag till Rebecca från att varit med Jonte hela dagen super mysigt. efter nän timme fick vi skjuss hem till mig och vi såg på tv och pratade, sen ville vi till Rebecca så då var Mattias så snäll och skjussa oss enda ut till ankarvik tack! I dag vaknade vi runt elva halv tolv, och vi har sett massa Topmodel pogram. 
vi ska snart fotografera och lite sånt! saknad beccis♥
i kväll ska jag vara med Jonte och sen sover han hos mig, vet inte vad vi ska göra. kommer nog vara ute!
 
 
Nästa helg är det LAG TÄVLING och Legolas och jag ska med! 
Det går på L:A 1 så nu ska vi göra på. 
Vi ska även träna nån dag för Linnea osv.
 
Hoppas allt är bra, jag uppdaterar när jag har tid, har så mycket för mig nu..
 
 
- gammal bild och broowwnni.
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback