Birsta mys med lillebror!

Efter skolan tog jag och lillebror turen i regnet till Birsta och shoppa massa kläder till honom. 
Gick runt pratade åt och så vidare, sen åkte vi hem och han lämna jag av hos pappa och jag 
åkte till mamma, så nu in väntar jag Emilia som kommer med sin ponny Pinnen. 
Hon sover hos mig tills på söndag och det kommer bli as mysigt.♥
 
I MORGON ÄR DET TÄVLING IGEN. 
 
Och jag är super laddad, kommer bli så roligt! första inomhus tävlingen också, tråkigt, men endå kul!
L:B 1 an och L:A 1 an kör vi "dressyr".
Så Emilia och jag ska träna tillsammans när hon kommer sen fixa dom, tvätta legolas, som är grå!
Och sen nog åka ut med moppen en sväng så jag få krama och puss pojkvännen♥♥
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback