Ute halva natten..,

Hej!  Igår kväll var jag med min bästavän jonas och vi skjusaa en massa folk till släda ankarsvik osv. Men efter alltskjussande åkte ja och jonas till birsta och var där med matilda och lite fler, sen hade mamma prata om att åka hem runt 3 från stan som
Jag hade upp fattat de, så jonas och jag vänta en timme och en till, en till osv. mobilen kom bara tillröstbrevlådan, ochvi åkte till sussu när kl var över 4..vi hade vare hem en gg innan de menvi åkte enda ut till norra igen, ådå var klockab halv 5, och mamma sover på soffan...åhh
Vi hade superrolig kväll i sig men ja somna i volvovärmen massor m ggr, och en gång hhoppa jag till och vart skit rädd!
Drömmde om att vi kråcka osv.
Ikväll ska jag vara med stiniakaninus men före det är de ju tävling':d

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback