Träningen för Suss 1 timme . 25/4 - 2012

klockan 7 hade vi ride fram och nån minut över kom Sussi, från början av hela passet ville jag bara hoppa av och inte ha häst, ge upp helt. men så ställde vi fram lite konor och gjorde en bana som han därefte blev lite finare, och lyhördare! sen lite galopp osv. sen skulle vi träna på pogramet och det gick åh skogen med de! men iallafall efter att skritta runt i flera minuter och jag fick lunga ner mig så tog vi det igen och sen börja jag skratta för jag känns mig så tötnig som var så där suris </3
Sen träna vi ökningar, och galoppvolter osv. och det gick SKITBRA! om jag ska uttrycka mig så. så jag var förjävla nöjd med passet när jag gick hem, vilka ökningar ponnyn la till! och han var magisk på slutet, älsklis dumma ponni.
Sen masserade Sussi honom när vi kom hem och jag borsta honom jättelänge och pyssla på, mysmys!
Sen fixa i stallet och sen sa Godnatt, så nu har jag pluggat lite till nästa prov som är redan i mrn och jag har inte lagt nå mkt tid på de här provet alls, jag kommer göra mitt bästa iaf!
dagens prov gick skit, i allafall för min del, inte nöjd alls.. åh. men tror jag får godkänt iaf..
Nä nu ska jag hoppa in i duschen och sedan sova, OM 1 TIMME OCH 10 MINUTER ÄR JAG 15. DENI!
kram♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback