Tränade på Färsta igår 14/4 - 2012

Igår morse vaknade Lydia och jag runt halv elva nångång, ingenaning..
Men efter vi vankat till ätit lite frukost och jag fixat lego klar och packat så åkte vi till Färsta och innan de tanka mamma och där lämnade vi av söt Lydia, seeeeen åkte vi till Färsta och där red jag bara lite dressyr på en halv timme, har lite film om jag orka sätta ihop den nångång sen ikväll..
Det gick helt okej, han var ganska stel igår men jätte fin i ett håll, vi träna lite halter, övergångar,tempoväxlingar osv. 
Han har ju som sakt vilat så hade inte förväntat mig att han skulle gå som en stjärna heller, men blir irreterad när det inte går som jag vill, haha. Men det var jätteskönt att rida i rid hus iaf varmt och vi var själva i hela också, sen kom en på slutet när vi var klar..
Lastningen gick kanon han bara gick in lungt både hemma och från där, så de var ju kung de (y)
Idag tänkte jag rida ut lite och trava i lite lätt låg fom i paddocken fåse..
Aja kanske lägger upp en film från igår, kanske :)
hörs sen hur dagens träning gick! bild från i sommras, guuu vad myyyss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback