Skönt med en sovmorgon

Vaknade nyss och gick ner till tv och satt mig vid datan, hörde att Stina duscha så då gick jag ner!
I går vid halv tio, tio hämtade Mattias oss och sen for vi till vii, prata med lite folk sen åkte vi till Birsta vi tre plus petter emil hanne eric och jonas fabian elias.
Så där var vi nästan hela kvällen, donken och åkte runt och hade det himmlans roligt!
Sen runt halv ett tiden tror jag de va skjussade Mattias hem oss, super rolig kväll med jätte roligt folk!
Sen gick Stina och jag in och satt på en film med Stina somna och jag satt vid datan sen runt halv 3 gick vi upp och la oss.
Idag kvart över fyra ska vi samlas utan för gården och lämna alla grejer och sen åker vi alla in mot nöjeshallen, laserhallen gokart äter osv. åh vad mysigt!
Sen efter det åker vi tillbaka till ön och sover på gården, elr sover och sover..
hoppas ni hade en rolig kväll igår! kramkram.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback