Nu tagga vi tävling tills i morgon!

I morgon är det första tävlingen i år för mig och Legolas så nu idag ska vi bara rulla på lite mjukt pass och flytta lite, lite lätt galopp och ta fram massa konor, inte så han få träningverk sen ska jag försöka stretscha efter också, och tvätta hela svansen och lite på bakbena, knoppa och fixa och trixa!
I morgon vill jag bara att jag gör mitt bästa och inte alls ha sånna krav som jag brukar, därför att det är som sakt första tävlingen och jag tar det som en träningstävling att komma bort, lite nerver osv. men roligt de ska re bli!
Mer en hälften tävling från min klubb i min klass så jag hoppas nån av dom kommer på placering!
Nu sa jag fixa mig och efter skolan åker jag och Jonas till Birsta och jag ska handla nått skal och osv. till mobilen, hörs ikväll!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback