Mys kväll med dom bästa♥

Igår kom jag hem från Sanna runt 8 och vi såg en film som nästan var fyra timmar lång, åt tacos och satt vid datan och hade det super mysigt! 

Sen vid halv 9 hämta Jonas mig och sen åkte jag och han & amanda och anton hem till amanda först, hon skulle hämta nånting sen åkte vi till Anton och såg på tv elr film kanske det va, och dom hade köpt hur mycket godis som helst, typ 3 fulla skålar.. haha men typ ingen åt.
Sen bakade Amanda och jag kladdkaka. fast det blev inte riktigt ett kladdkaka, men vi hade roligt endå!
Sen for vi in till vi och sen Birsta, sen kom jag hem runt kvart i ett tror ja, vet inte..
Men hade en grymt rolig kväll i går iallafall, ni är bäst hurreni kramkram


Kommentarer
amanda

Du är bäst gumman! <3



Blogg: http://amanndiz.blogg.se/
2012-04-06 @ 14:34:57




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback