Mina mål med Legolas och Lowri i år

Mina mål med Legolas är att tävla upp till L:A dressyr och L:B hoppning i år, sen vill jag träna för tränare mer eftersom jag bara gör det 1 gång i månaden knappt det, förr red jag för tränare ofta men inte nu..
Vilket är jätte tråkigt, känner för lite hjälp just nu, skulle vara bra med en Sus lektion elr Eva lektion.

Mina mål med Lowri är att hon ska haft träns på sig, täcke och sadel, börja hänga på henne och löshoppa och kanske kommer vi så långt så jag kanske sitter på henne i slutet av sommarn, vem vet?
Henne har jag inte lika krav som Legolas, han är "viktigare just nu" eftersom han är min tävlings ponny så Lowri lägger vi ett snepp åt sidan, men henne tränar jag från backen mycket osv.

Vi får väll se hur det blir med mål'en, kramkram♥


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback