Löshoppning med Melina & Sopot!

I dag var det tänkt inligt mig att jag och legolas skulle rida ut en sväng, men sen blev det ändrat eftersom Melina kom när jag var i stallet och då hade hon planer för att löshoppa Sopot så du hängde jag på henne också, lika bra när man endå kan rida rida tillsammans, så mycket roligare då!
Så vi gick upp till Paddocken och då mötte vi Raul som hade hoppat Zaritsa osv. och dom hade löshoppat också så då sa vi att dom skulle lämna kvar hindretn framme, så då slapp vi släpa fram dom iaf haha!
Första red jag lite dressyr och travade runt lite, han känndes lite spänd och stel så sen hoppa jag av och hjälpte Melina att fota Sopot så hon kunde göra sitt, sen blev jag så sugen så då tog jag av legolaas utrustningen och släppte han efter Melina var klar, han hoppa fram på 50 ungefär och det slutad med att Legolas kom över 115 cm
och han hoppade stilla stående 110, haha fail. men duktigt endå!
Han stannade sen på slutet så då sänkte vi och då flöt de på, vi hoppa inte så mycket, han fick busa och springa av sig också och han är för rolig ibland, sopot står med melina i mitten och legolas är så nyfiken på honom så han går runt sopot medans jag går efter honom för att fånga, pch så snurrade vi på i säkert tio varv haha.. yr.
Bus pojken min, Sopot hoppa 115 han också, och han kunde det där han syndes att han hade gjort de mer en legolas, jag hade bara löshoppat legolas 1 gång innan idag och den gick skit, så jag är faktiskt nöjd!
Vi har knäppt en massa bilder Melina & jag på varans ponnysar, så i dag elr i morgon elr nån annan dag kommer en massa bilder, och från hagen och stallet som jag inte har lagt upp en, det blev nå fel när Melina skulle skicka så hon skulle göra om det, åhhh så roligt med lite nya bilder!
Eller hur, har inte så bra kamera och knäpper inte när jag rider så det blir lite svårt..
Men i allafall, kom in nyss och före det tränade vi sen gick vi hem, jag fixa legolas och borsta Lowri sen mockade fyllde på vatten hö och foder, sen gav jag dom sen middag i hagen, söt hästar!
Kramkram hurreni, vi hörs.!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback