LÖRDAG

Och klockan är strax över tre, idag väckte mammsen mig och Leon och fick godis, gott!
Sen stack vi ut halv tio på en jogging tur, grymt skönt med morron solen och friskluft, kännde mig riktigt duktigt där..
Sen har jag ätit god frukost och städat rummet som såg ut som en bomb hade slage ner där!
Nu sitter jag framför datan och ska snart gå ut en stund.
Igår gick jag från pappa till mamma och det är ungefär 7 km så det var skönt de, sen när jag äntligen kom hem bytte jag om till ridkläder och trog ut på en tur i skogen och en äng med Legolas, som sakt det gick skit. Det känns som han är irreterd i ridningen, måste ha och göra med pälsen hans som trilla av hela tiden, och kliar osv. men iallafall det var mysigt på vägen dit, sen på ängen vi red på stegra han nå ggr och bytte galopp hela tiden och slängde upp huve och hade sig, åh vad trött jag blev.
Så då skritta vi hem och på vägen hem stegrade han över så han stod på bakbena och balanserade, usch så jävla äckligt.. jag som har fått över mig en ponny när den gjorde så att den tappa balansen, och tappa mobilen i leran också, så den ridturen sög.
Vet inte om jag ska rida i dag eller inte, funderar om jag bara ska borsta och ut och gå i grimskaft länge, kanske han skulle tycka var mysigt..
Aja få se.
I kväll ska jag vara ute och vet inte riktigt en vad jag ska göra!
Vi hörs senare, kram och ha det bra!
Den dagen mådde man!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback