Lätt dressyr pass med lite hoppning i mellan åt!

I dag red legolas och jag med Emelie och Melina. Och vi red över en timme today.
Själva träningen idag känndes jätte bra enligt mig, och idag var han verkligen lungn och mjuk, vi byggde fram fyra hinder och tre av dom låg på 30 cm och den på vänstra långsidan låg på ungefär 80/90 en oxer.
Och jag är riktigt nöjd från idag, vi hoppade det "stora" hindret kanske fem ggr och varige gång kom vi lungt på och han hoppade stort och fint över, så är riktigt nöjd. Dressyren idag känndes det som han var med på noterna och han var verkligen fin i galoppen idag också, kröp ihop lite för mycket ibl. men annars så.
Så idag gick jag hem och var nöjd.
Så här la vi fram hindrerna, hihi söt bild.




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback