Igår

Igår kväll hämta Mattias mig hos mamma och sen åkte vi till vi efter ett tag kom jag till Vicky och sen hämta Mattias oss där sen åkte vi med honom hela kvällen och igår var det ganska mycke folk ute så de kööl, sen träffa jag amanda som är så saknad!
Vi var bara på ön igår och åkte runt och prata och skratta och lyssna på musik osv. mys kväll (:
Sen runt tjugi i ett kom vi hem vicky och jag och då åt vi pommes med oxfile, ganska lyx så där runt ett halv två tiden.. sen la vi oss i sängen och såg på en film och lite början på en annan, i nu i morse vakna vi vid halv elva och sett en till film, ganska overklig måste jag säga.
Aja idag har jag inga planer vad jag ska göra, hemma och träna lego kanske komma ut på en jogging och gå tur, nu efter allt ätande, hehe-.
Amen nu ska vi äta frukost, kram på er!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback