Hemma efter en lång dag!

Vid kvart över 3 kom vi till Himmlabadet Stina & jag, vi hade grymt roligt åt lite glass och mat sen bada vi en massa och åka kanorna dom hade gick och basta en stund sen ut och bada igen osv. ♥♥ vi skratta så vi dog båda två när vi åkte ena åk-kanan..  tror fan jag aldrig skratta som jag gjorde då!
Vi har haft det kung i allafall och sen runt 6 gick vi till Navet och satt där i en 20 minutrar sen hem till ön, nu har vi nyss gjort mat och ätit, proppis mätt nu men gott vare. Ikväll ska vi vara med Mattias som just nu är hemma hos honoms mormor i huset intill, så vi lär ju snart fixa oss och byta om, lego hade jag ej med i dag tyvärr.. men i morgon är det så klart att jag ska!
Hoppas ni haft en kanon dag som vi haft och en kanon kväll!
HARE!
/M



- vet att vi äter som små barn hehe -

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback