Hello.

Börja 9 och sluta 3 och i dag var skoldagen jätte mysig, och sista lektionen var sv och då låg linnea och jag på soffan bara och läraren "magot" som jag kallar henne läste så vi behövde bara följa med. Sen efter skolan gick jag och emelie ner till Ego och sola lite efter det gick hon hem och jag tog bussen hem till mamma, när jag kom hem bytte jag om deräckt och pang på med springskorna och sen stack jag ut en halv timme och gick mest jogga mest, så otroligt skönt, mysigt med solen och allt!

Sen kom jag hem och då hoppa jag in i duschen och bytte om till andra kläder och sen med blött hår och allt åkte jag med mamma in till vii och stack upp till gården och där var Emmy och Lina så då blev det att stanna kvar där och var med dom sötnötarna, sen åkte Jonas jag och Lina till Birsta och köpte godis och lyssna på musik och hade det allmänt roligt, sen drog vi pss mot ön efter ett tag och då lämna vi Lina och sen hämta mamma mig vid typ 10? och sen fixa hon och jag stallet eftersom inget var klart sen tog vi in pollarna och då sket jag i att rida legolas, tiden bara sprang iväg och jag skulle isåfall komma in jätte sent..
Men men så kan de gå, i morgon rider vi ut iaf!
Mys dag med bra'a vänner!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback