Födelsedagen igår!

Skola igår från 8.10 till 14.30 ungefär, åkte med Mattias och Fabin från stan och sen skulle Mattias skujssa hem mig då i en kurva smällde bilden så högt så jag trodde den skulle exdplodera så jag börja skrika och vart as rädd haha. men det var nånting som hade gått sönder under bilen med Jonis boxerade dom hem sedan och hoppa av hos pappa.
Sen hos pappa gjorde mamma och en tårta som var helt misslyckade men grymt god♥
Sen for vi och hämta upp kusinen med hennes pojkvän och sen till mormor, där åt vi en massa god mat och fick pengar och ny telefonen där och rosa  hörlurar och rosa nagelack mm. naaw, grymt!
Sen vid 7 hämta pappa mig och Leon och då åkte vi till farmor och farfar i njurunda och ännu mer god mat och tårta och hela paketet, av dom fick jag pengar och presenkort på birsta, tack så mkt och pappa pengar och sminkborttagning och en grymt bra hdkräm för huden så jag få fin hud till sommarn, tack så mkt!

Vid 9 halv 10 vet inte riktigt åkte vi hemåt och då var jag med Jonas en stund eller nån timme, vi åkte runt med Mattias och Fabbe Petter. Men sen vid halv 11 skjssa jonas hem mig och så hade han köpt en present också, lillgubben då.. presentkort på så jag kan pierca naven, fyfan lillasötgris. tack igen och igen och igen!

Hade en kanon födelsedag bara att det regna hela dagen och var grått typ men de var bra endå!
kramkram!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback