Det bara snöar och snöar!

Sitter i soffan nu med alla läxor runt mig, vet ju knappt vad jag ska göra för vi har så himmla mycket..
* 40 gloser i engelska till torsdag
* franska ord och menigar till fredag
* börja med biologin som vi har prov på nästa torsdag
* börja med franskan som vi ha prov på nästa onsdag
* hemkunskapsinlämning nästa onsdag
* läsa lite ur en egen bok/och en med klassen ett visst kap.

döda me vad mycket det är nu..
Aja i allafall ser på lite tv nu och ska börja kolla på allt ännu en gång, och sen i dag har det snöat hela tiden och kallt är det i dag så LEGOLAS får vila idag! han har ju endå gått fyra dagar nu..
I morse hämtade Mattias mig så åkte med honom & Fabin till skolan och som vanligt började vi 8.10 och slutade 3.10, sen boxerade Mattias Jonas till Petter så då åkte jag med Jonas i honoms bil hem till mamma.
Skriver mer ikväll. kramkram!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback