Birsta träff igår!

I går runt 7 kom Stina till mig och då fixa jag mig lite fort sen åt vi korv och sen åkte vi till vi, nu får han äntligen kör sin mini bil! a,iallafall så var vi ön ett tag sen åkte vi till Birsta sen till willys sen till ön, och sen till Birsta igen, det var sjukt med folk där i går och det kom tre poliser där och osv. men vi hade i allafall grymt roligt, vi var ute och prata med lite folk men båda frös så mycket så vi satte oss i bilen igen, sen runt ett/halv två ungefär, ingenaning, så for vi till Stan för att äta strips & lyxshake, åh dra me va gott.

Sen kom Mattias & Jonas dit också (:

Men sen skulle Stina och jag åka mot Birsta igen och då var det två killar som åkte på en moppe enda från Stan te Birsta som vi åkte om flera ggr och vi dog at skratta för han som satt bak gjorde massa roliga tecken med händerna osv. men vi hade grymt kul i allafall och sen åkte vi till Birsta och dom också så då stod vi och prata med dom ett tag, då var det bara 2 bilar kvar, men vi åkte sen och dom där filuerna var bra nog kul iaf!

Sen åkte vi till ön och gick ut på bron i hamnen och fota lite och sen åkte vi upp och prata med Mattias och sen åkte i hem och sov på änggång, somna ju bilen nästan..

Idag vaknade jag halv tio av ingenanledning, kunnde inte somna om. Men stina sover en hon, och jag vill till Birsta idag och vi kan tar oss in dit sen nångång i dag om Stina vill..
Sen ska jag träna Legolas ikväll och sen får ja se vad jag ska göra!
Hare bra iallafall och att du hade en kung dag/och kväll i går, för de hade jag!





Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback