Birsta // 27/4

Slutade 12.20 i dag som vanligt, himmla sköna fredar vi har!
Så efter skolan satt jag mig i bibloteket med gulllydia och prata lite med henne, sen gick hon på lektion.
Så vid kvart i 2 kom Philip & Mattias och hämta mig och vi åkte runt i vi och åkte till nått ställe osv.
Sen slutade Jonas så han kom efter tio över 2 tiden, sen åkte jag & jonas hem till honom, satt i bilen och han skulle fixa med baslåderna efter va de nu va? knäppte lite bilder i solen med ny telefonen och oh den är ju jättebra! hihi
Sen skjussa Anton, Amanda till Jonas så sen åkte vi 3 till Birsta efter Jonas tankat osv. så kom för ett tag sedan hem, vi var där ena till runt halv 7 skulle jag tro, så snälla jonas skjussa hem mig till mamma och sen hoppa vi lite studsmatta och fyfan vad kung de va! och prata lite med ponnysarna och Melina!
På birsta fick jag med mig ett silverskal m glitter på & ett skydd till den på framsidan haha, och ett nagellack + en ny maskara och ridhanskar tills i mrn :))
Nu ska jag snart ut till Legomannen och packa,fixa,rida, osv.
Och sen i kväll ska jag åka med Jonas och då ska vi nog till Birsta IGEN.. men inte shoppa då ;)
Och va med alla andra som är ute, om jag nu hinner.. men hoppas
I morgon är det tävling och på kvällen bilträff inne i stan, så imrn kväll åker jag med gullstinis och är med jonas och amanda och anton och ALLA andra alnöfolk.
Jag skriver mer i kväll, hörs hej! ♥




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback